فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش بهینه‌سازی سینما فرهنگ برای میزبانی در فیلم فجر ۴۳ «کافه این» در شبکه «تماشا» تماشایی می‌شود اکران‌های محرم از انحصار غیرمتخصصان خارج شد دوبال پرواز زبان فارسی پخش «منو ترک نکن» سریال خارجی جنایی جدید، از فردا شب (۵ مرداد ۱۴۰۳) جزییات برنامه محسن شریفیان برای موسیقی ایران و عمان در مسقط از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اظهار نظر جنجالی پناهیان درباره فیلم و تذکر به وزیر ارشاد | فیلمی که دنیا را بدون درد و رنج نشان دهد مستهجن است

  • کد خبر: ۱۶۴۳۵۲
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
اظهار نظر جنجالی پناهیان درباره فیلم و تذکر به وزیر ارشاد | فیلمی که دنیا را بدون درد و رنج نشان دهد مستهجن است
حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: فیلمی که دنیا را بدون درد و رنج نشان دهد مستهجن است. ولو دائم در امامزاده باشد و همه بازیگران هم با چادر و پوشیه باشند!

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم ویژه شهادت حضرت امام صادق (ع) در فاطمیه بزرگ تهران، در بخشی از اظهاراتش درباره زندگی در دنیا گفت: اگر بخواهیم به وزیر ارشاد تذکر دهیم که جلوی تولید و پخش فیلم مستهجن را بگیرد، چه تصویری در ذهن دارید؟

پناهیان در ادامه گفت: زن سرلخت و نمایش شراب خواری و روابط آنچنانی و... منتها از نظر من فیلم مستهجن این نیست.

وی افزود: فیلم مستهجنی که وزارت ارشاد نباید اجازه تولید و پخش آن را بدهد یعنی آن فیلمی که زندگی در دنیا را «بدون رنج» نشان دهد. ولو دائم در امامزاده باشد و همه بازیگران هم با چادر و پوشیه باشند!

پناهیان همچنین گفت: فیلمی که زندگی در دنیا را بدون رنج نمایش دهد، یعنی کلاه سر شما گذاشته است و مردم را دچار توهم کرده است. زندگی در دنیا بدون رنج نمی‌شود! این را ائمه به ما نشان دادند.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->